Τετάρτη 18 Ιουνίου 2008

Slept On Fam...Πάρτε λίγη δόση από το Audio Crack!

Πίσω ξανά (στο underground) και δε σας χάλασε καθόλου!...Εντάξει αυτές τις μέρες έχω πέσει σε μία κατάσταση κατάθλιψης λόγω και των τραγουδιών που γράφω,και η ζέστη μαζί με τα ξύδια δεν υποφέρεται.Μέσα σε όλο αυτό το ελληνικό γκέτο που λέγεται "Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ" (kiddin) κάθομαι ο δύσμοιρος να ψάξω καμιά καινούρια μουσικούλα να ακούσω.Σήμερα ανακάλυψα καινούριο γκρουπάκι,τους Slept On Fam,και σας παραθέτω και το cd τους το οποίο λέγεται Audio Crack!Μόνο προσέξτε μην πάρετε overdose (Οκ δεν είμαι αστείος!)
Αρχίζω,για να μπώ κατευθείαν στο θέμα.Μιάς και δεν βρήκα κάτι από αυτούς που να μου λέει λίγα λόγια για αυτούς στο site τους ή στο myspace αποφάσισα απλά να σας τους περιγράψω και καταρχάς να σας του συστήσω.Οι Slept On Fam εμφανίζονται ώς 5μελές hiphop group αποτελούμενο από τους:
Arsenal,C-Gully,Configa,Konseetid, και Wargasms.Και γιατί στην πάνω αριστερή φωτό βλέπουμε 4 άτομα θα μου πείτε;Γιατί για κάποιο λόγο ο Konseetid λείπει,και δεν συμμετέχει καθόλου στο Audio Crack αλλά θα είναι στο επόμενο mixtape τους.Οι μουσικές τους είναι καλές,φαίνεται να το έχουν,ξεκινώντας με ένα καλό δίσκο αλλά κάπως περίεργο tracklisting.You see,ο δίσκος ξεκινάει καλά,κάνει μια μικρή πτώση και σταδιακά εκεί που νόμιζες ότι είχες σχηματίσει τη γνώμη σου,σου την αλλάζει!Ξεχώρισα αρκετά tracks,όπως αυτό με το οποίο κόλλησα,με τίτλο "The way they do my life",οπού το sample (γνωστό νομίζω από Marvin Gaye!!,χωρίς να είμαι 100% σίγουρος) λέει από μόνο του αλήθειες...Φυσικά οι S.O.F. μπαίνουν και τα σπάνε με μία μελαγχολική λούπα,και θυμό ο οποίος σε κάνει να θες να τραγουδήσεις το sample στο επόμενο επιμελώδημα...


"...The way they do my life,i just can't stand it
The way they do my life,they must have planned it The way they do my life,i just don't know Makes me wonder,what am i living for..."

Επόμενο Highlight Track για μένα επειδή είμαι και του storytelling οπαδός ένα κομμάτι που λέγεται "Seven" και μιλάει για τα Εφτά Θανάσιμα Αμαρτήματα;!Δεν μπόρεσα ακόμα να το πιάσω,πρέπει να του κάνω πολλές ακροάσεις για να καταλάβω όλο το concept.Αλλά μου κίνησε την περιέργεια μιά γυναίκα που συμμετέχει στην αρχή με το nick "Athena" καθώς και ο τελευταίος συμμετέχοντας που αναγράφεται στο tracklist με nick "Νauseous" που θυμίζουν ελληνικά ονόματα,όχι θυμίζουν,είμαι σίγουρος οτι είναι.Το beat στο κομμάτι θα μπορούσε να σπάσει βράχους αν το βρωμίζανε και το προσέχανε,αντ αυτού προτίμησαν να δώσουν έμφαση στις ατμοσφαιρικές λούπες,παρά στο beat,σεβαστον.Kαι μιάς που μιλήσαμε για storytelling,ποιός mc δεν ή group δεν έχει βγάλει κομμάτι που να ζητάει δεύτερη ευκαιρία από το Θεό;Στο "One more chance" πέφτουν οι τόνοι,και αναρωτιόμαστε "Is that any way?"Υπάρχει τρόπος να ξαναγυρίσεις στο παρελθόν;Η πίσω σε μια ζωή ενώ έχεις αποβιώσει;
Συγκινήθηκα μα τω Θεώ...οι στίχοι και το feeling είναι σε άλλα επίπεδα.Κι ας μην είναι ο ήχος σε ποιότητα στουντίου.Ε μη τα θέλετε και όλα δικά σας.Το οτι υπάρχουν ακόμα άνθρωποι εκτός από gangsterz εμένα μου αρκεί.

"Αll I need now,is one more change to change,
One more chance to live,one more chance to gain"

Σε άλλα κομμάτια όπως το "From The Bottom" συναντάμε reggae ρυθμούς με ωραία samples,επίσης κομμάτια με έξυπνο battle στίχο και ξεσηκωτικά flowz και μελωδίες όπως το "Fight Club",εμπνευσμένο από την γνωστή ταινία,και...Τι ακόμα δεν το κατεβάσατε;Δεν περιγράφω άλλο.Εμένα μου άρεσε το cd.Οκ,έχω μια αδυναμία στις προσπάθειες αυτών που πραγματικά αξίζουν και στον ωραίο στίχο.Ελπίζω να το κατεβάσετε και να σας αρέσει.Για περισσότερα νέα από αυτούς αν μάθουμε κάτι θα σας ενημερωσω.Επίσης αν λεφτά υπάρχουν και το cd αρέσει,να μην τα ξαναλέμε,μπορείτε να το αγοράσετε από την σελίδα τους και να τους στηρίξετε ενεργά,ωστε να συνεχίσουν να βγάζουν υλικό!Αυτό πρέπει να κάνουμε όλοι μας...Αλλά που λεφτά;
Download Audio Crack (2006)

01. Intro (2:41)
02. Audio Crack (4:06)
03. Roaches (3:19)
04. Warriors March ft. Chino XL (3:49)
05. Big Nigga Anthem (4:29)
06. The Way They Do My Life (4:18)
07. Seven ft. AthenA, Re-Up, Warbucks, and Nauseous (5:47)
08. Till My End (Arsenal Interlude) (2:02)
09. One More Chance ft. Tryvel (4:48)
10. From the Bottom (3:44)
11. Configa Interlude (3:11)
12. In This For Nothing ft. Estee Nack (3:30)
13. Fight Club (2:58)
14. Say It Ain't True (3:27)
15. Green Power (4:14)
16. Soulmate (5:11)
17. That 70's Joint ft. DZK (3:05)
18. Pedal To The Metal (3:57)
19. Lot Of Love Lost ft. Estee Nack (3:43)
20. Beginning To End (3:28)


Δεν υπάρχουν σχόλια: